Zapytania dla działu płatności

MyAirProducts | Zapytania dotyczące płatności | Instrukcja przesyłania faktur

Aby lepiej spełniać potrzeby klientów, Air Products oferuje dostawcom możliwość interakcji z działem płatności. 
 

MyAirProducts

To łatwe w użyciu, samoobsługowe narzędzie zapewnia dostawcom dostęp do informacji o płatnościach w czasie rzeczywistym. Ta bezpieczna witryna umożliwia dostęp tylko do informacji związanych z obsługą konkretnego dostawcy.  

Zarejestruj się

Dowiedz się więcej na temat rejestracji i poruszania się po narzędziu z materiałów Szkolenie dla dostawców

Możesz wyświetlić:
  • Otrzymane faktury
  • Płatności wysłane 
  • Zaległe faktury 
  • Historię płatności
 

Zapytanie dotyczące płatności

W przypadku zaległych pytań lub problemów z fakturami, na które MyAccount nie udzieliło odpowiedzi, możesz skontaktować się z naszym działem płatności. 

Możesz skontaktować się z nami za pomocą poniższych formularzy lub pocztą elektroniczną w każdym kraju, w którym działamy.

Ameryka Północna i Południowa
Dostawcy Air Products w regionie obu Ameryk z pytaniami dotyczącymi zaległych faktur / płatności lub problemami, na które nie ma odpowiedzi w MyAccount lub w sekcji często zadawanych pytań, mogą przesyłać zapytania do działu płatności w Ameryce w jeden z poniższych sposobów:
Ameryka Północna
Zapytania dotyczące płatności
Zapytania dotyczące faktur
Inne problemy
Pytania podatkowe
Ameryka Południowa
Kolumbia, Peru, Argentyna, Ekwador (TESORSSC@airproducts.com)
Brazylia (PAGOSBR@airproducts.com)
Chile (PROVEECL@airproducts.com)

Region Azji i Pacyfiku
Dostawcy Air Products w regionie Azji i Pacyfiku z pytaniami dotyczącymi zaległych faktur / płatności lub problemami, na które nie ma odpowiedzi w MyAccount lub w sekcji często zadawanych pytań, mogą przesyłać zapytania do działu płatności na adres accpayas@airproducts.com. W przypadku Indii napisz do nas na adres: APINDIA@airproducts.com

Europa / Bliski Wschód / Afryka (EMEA)
Dostawcy Air Products z regionu EMEA są zobowiązani do przesyłania faktur w formacie PDF (jeśli jest to dozwolone prawnie) wyłącznie na dedykowaną skrzynkę pocztową.

W przypadku pytań dotyczących przeterminowanych faktur lub innych kwestii, na które nie ma odpowiedzi na Portalu, należy skontaktować się z działem płatności za pośrednictwem skrzynki pocztowej dedykowanej zapytaniom.

Spółki Air Products, na które wystawiono fakturę zlokalizowane w następujących krajach  Skrzynka pocztowa TYLKO do wysyłania faktur w formacie PDF  Skrzynka pocztowa do wysyłania zapytań 
Belgia 
Holandia  
NLBEINV@airproducts.com ACCPAYBE@airproducts.com
ACCPAYNL@airproducts.com 
Hiszpania 
Portugalii 
Włochy 
Maroko 
Algieria 
SEINV@airproducts.com ACCPAYSE@airproducts.com
Wielka Brytania 
Irlandia 
NEINV@airproducts.com ACCPAYUK@airproducts.com
Polska 
Czechy 
Słowacja 
Węgry 
CEINV@airproducts.com ACCPAYPL@airproducts.com

ACCPAYCS@airproducts.com
  
Francja 
Niemcy
WEINV@airproducts.com ACCPAYFR@airproducts.com
APDE@airproducts.com
Izrael ILINV@airproducts.com APISRAEL@airproducts.com
Bahrajn 
Oman 
Emiraty Arabskie 
Katar 
MEINV@airproducts.com APUAE@airproducts.com
Arabia Saudyjska SAINV@airproducts.com APKSA@airproducts.com
Uzbekistan UZINV@airproducts.com APUZBEK@airproducts.com

Dostęp do sekcji często zadawanych pytań.
 

Instrukcje przesyłania faktur

Air Products dokłada wszelkich starań, aby opłacać faktury zgodnie z warunkami, ale potrzebujemy Twojej pomocy. Jeśli chciałbyś otrzymać zapłatę na czas, oto kilka sposobów, które pomogą Ci to osiągnąć:

1. Wyślij swoje faktury na adres odbiorcy podany w zamówieniu zakupu
  • Wysyłanie faktur na inny adres opóźnia płatność i może wymagać ponownego przesłania faktur w prawidłowy sposób. 
2. Upewnij się, że Twoja faktura jest zgodna z warunkami i zasadami zamówienia. Niedostosowanie się do tych wytycznych będzie skutkować odrzuceniem faktury. 
  • Na fakturze należy umieścić numer zamówienia otrzymany od Air Products.
    Jeśli na fakturze nie podano numeru zamówienia, prosimy o podanie adresu e-mail pracownika Air Products, który zamówił towary lub usługi. 
  • Tylko jedno zamówienie Air Products może być wymienione na fakturze. 
  • Pozycje faktury muszą być zgodne z pozycjami w zamówieniu Air Products. 
  • Ilości i ceny na fakturze nie powinny przekraczać tych podanych w zamówieniu.
  • Jeśli jest to dozwolone prawnie, faktury należy przesyłać pocztą elektroniczną w formacie PDF. Każdy plik PDF powinien zawierać tylko jedną (1) fakturę; jednak do wiadomości e-mail można dołączyć wiele faktur w formacie PDF.
  • Dokumentacja pomocnicza dołączona do faktury powinna być w formacie innym niż PDF (np. MS Word, Excel itp.) lub powinna być częścią pliku faktury w formacie PDF. 
Jeśli w zamówieniu są jakieś poprawki, przed wysłaniem faktury należy skontaktować się ze specjalistą ds. zakupu / zaopatrzenia. 

Faktury od dostawcy, które nie spełniają powyższych wymagań zostaną odrzucone i zwrócone do dostawcy w celu korekty, co nieuchronnie opóźni płatności.