Zapytania dla działu płatności
MyAirProducts | Dział Płatności | Instrukcja przesyłania faktur
Aby lepiej spełniać potrzeby klientów, Air Products oferuje dostawcom możliwość interakcji z działem płatności.
Zarejestruj się
Please refer to the Supplier Training documents to help you register and navigate in the tool.
Możesz wyświetlić:
W przypadku pytań dotyczących prawidłowości zamówienia, prosimy odwiedzić naszą stronę weryfikacji zamówienia.
Możesz skontaktować się z nami za pomocą poniższych formularzy lub pocztą elektroniczną w każdym kraju, w którym działamy.
Zapytania dotyczące faktur
Inne problemy
Pytania podatkowe
Brazylia (PAGOSBR@airproducts.com)
Chile (PROVEECL@airproducts.com)
Dostęp do sekcji często zadawanych pytań.
1. Wyślij swoje faktury na adres Remit To Address wskazany w zamówieniu
Jeśli w zamówieniu są jakieś poprawki, przed wysłaniem faktury należy skontaktować się ze specjalistą ds. Zakupu / zaopatrzenia.
Faktury od dostawcy, które nie spełniają powyższych wymagań zostaną odrzucone i zwrócone do dostawcy w celu korekty, co nieuchronnie opóźnia płatności.
Aby lepiej spełniać potrzeby klientów, Air Products oferuje dostawcom możliwość interakcji z działem płatności.
MyAirProducts
To łatwe w użyciu, samoobsługowe narzędzie zapewnia dostawcom dostęp do informacji o płatnościach w czasie rzeczywistym. Ta bezpieczna witryna umożliwia dostęp tylko do informacji związanych z obsługą konkretnego dostawcy.Zarejestruj się
Please refer to the Supplier Training documents to help you register and navigate in the tool.
Możesz wyświetlić:
- Otrzymane faktury
- Płatności wysłane
- Zaległe faktury
- Historię płatności
Zapytania dotyczące płatności
W przypadku pytań dotyczących zaległych płatności lub problemów z fakturami, na które nie ma odpowiedzi w MyAccount, możesz skontaktować się z naszym działem płatności.W przypadku pytań dotyczących prawidłowości zamówienia, prosimy odwiedzić naszą stronę weryfikacji zamówienia.
Możesz skontaktować się z nami za pomocą poniższych formularzy lub pocztą elektroniczną w każdym kraju, w którym działamy.
Ameryka Północna i Południowa
Dostawcy Air Products w regionie obu Ameryk z pytaniami dotyczącymi zaległych faktur / płatności lub problemami, na które nie ma odpowiedzi w MyAccount lub w sekcji często zadawanych pytań, mogą przesyłać zapytania do działu płatności w Ameryce w jeden z poniższych sposobów:Ameryka Północna
Zapytania dotyczące płatnościZapytania dotyczące faktur
Inne problemy
Pytania podatkowe
Ameryka Południowa
Kolumbia, Peru, Argentyna, Ekwador (TESORSSC@airproducts.com)Brazylia (PAGOSBR@airproducts.com)
Chile (PROVEECL@airproducts.com)
Region Azji i Pacyfiku
Dostawcy Air Products w regionie Azji i Pacyfiku z pytaniami dotyczącymi zaległych faktur / płatności lub problemami, na które nie ma odpowiedzi w MyAccount lub w sekcji często zadawanych pytań, mogą przesyłać zapytania do działu płatności na adres accpayas@airproducts.com.Europa / Bliski Wschód / Afryka (EMEA)
Dostawcy Air Products w regionie EMEA z pytaniami dotyczącymi zaległych faktur / płatności lub problemami, na które nie ma odpowiedzi na portalu lub w sekcji często zadawanych pytań, mogą przesyłać zapytania do działu płatności na adres poczty e-mail w zależności od kraju.Spółki Air Products, na które wystawiono fakturę zlokalizowane w następujących krajach | adres email do kontaktu: |
Belgia i Luksemburg | ACCPAYBE@airproducts.com |
Republika Czeska | ACCPAYCS@airproducts.com |
Niemcy | APDE@airproducts.com |
Hiszpania | ACCPAYSE@airproducts.com |
Francja | ACCPAYFR@airproducts.com |
Wielka Brytania | ACCPAYUK@airproducts.com |
Irlandia | ACCPAYUK@airproducts.com |
Włochy | ACCPAYSE@airproducts.com |
Holandia | ACCPAYNL@airproducts.com |
Polska | ACCPAYPL@airproducts.com |
Portugalia | ACCPAYSE@airproducts.com |
Słowacja | ACCPAYCS@airproducts.com |
Bliski Wschód | APUAE@airproducts.com |
Arabia Saudyjska | APKSA@airproducts.com |
Oman | APUAE@airproducts.com |
Egipt | ACCPAYUK@airproducts.com |
Indie | APINDIA@airproducts.com |
Dostęp do sekcji często zadawanych pytań.
Instrukcje przesyłania faktur
Air Products dokłada wszelkich starań, aby opłacać faktury zgodnie z warunkami, ale potrzebujemy Twojej pomocy. Jeśli chciałbyś otrzymać zapłatę na czas, oto kilka sposobów, które pomogą Ci to osiągnąć:1. Wyślij swoje faktury na adres Remit To Address wskazany w zamówieniu
- Wysyłanie faktur na inny adres opóźnia płatność i może wymagać ponownego przesłania faktur w prawidłowy sposób.
- Odpowiedni podmiot Air Products jest podany na fakturze; można to znaleźć w zamówieniu.
- Numer zamówienia Air Products (zawsze zaczyna się od numeru 45 lub 49 i ma długość 10 cyfr) musi być oznaczony na fakturze i musi zostać zwolniony w systemie SAP Air Products.
- Tylko jedno zamówienie Air Products może być wymienione na fakturze.
- Faktura musi zawierać datę i numer.
- Numery elementów linii faktury muszą odpowiadać numerom zamówienia zakupu Air Products.
- Ilości na fakturze nie powinny przekraczać ilości z zamówienia. Ceny na fakturze nie powinny przekraczać cen wskazanych na zamówieniu
- Nazwa „Remit To” na fakturze musi być zgodna z nazwą dostawcy wskazaną na zamówieniu Air Products.
Jeśli w zamówieniu są jakieś poprawki, przed wysłaniem faktury należy skontaktować się ze specjalistą ds. Zakupu / zaopatrzenia.
Faktury od dostawcy, które nie spełniają powyższych wymagań zostaną odrzucone i zwrócone do dostawcy w celu korekty, co nieuchronnie opóźnia płatności.