Zapytania dla działu płatności
MyAirProducts | Zapytania dotyczące płatności | Instrukcja przesyłania faktur
Aby lepiej spełniać potrzeby klientów, Air Products oferuje dostawcom możliwość interakcji z działem płatności.
Zarejestruj się
Dowiedz się więcej na temat rejestracji i poruszania się po narzędziu z materiałów Szkolenie dla dostawców.
Możesz wyświetlić:
Możesz skontaktować się z nami za pomocą poniższych formularzy lub pocztą elektroniczną w każdym kraju, w którym działamy.
Zapytania dotyczące faktur
Inne problemy
Pytania podatkowe
Brazylia (PAGOSBR@airproducts.com)
Chile (PROVEECL@airproducts.com)
W przypadku pytań dotyczących przeterminowanych faktur lub innych kwestii, na które nie ma odpowiedzi na Portalu, należy skontaktować się z działem płatności za pośrednictwem skrzynki pocztowej dedykowanej zapytaniom.
Dostęp do sekcji często zadawanych pytań.
1. Wyślij swoje faktury na adres odbiorcy podany w zamówieniu zakupu
Faktury od dostawcy, które nie spełniają powyższych wymagań zostaną odrzucone i zwrócone do dostawcy w celu korekty, co nieuchronnie opóźni płatności.
Aby lepiej spełniać potrzeby klientów, Air Products oferuje dostawcom możliwość interakcji z działem płatności.
MyAirProducts
To łatwe w użyciu, samoobsługowe narzędzie zapewnia dostawcom dostęp do informacji o płatnościach w czasie rzeczywistym. Ta bezpieczna witryna umożliwia dostęp tylko do informacji związanych z obsługą konkretnego dostawcy.Zarejestruj się
Dowiedz się więcej na temat rejestracji i poruszania się po narzędziu z materiałów Szkolenie dla dostawców.
Możesz wyświetlić:
- Otrzymane faktury
- Płatności wysłane
- Zaległe faktury
- Historię płatności
Zapytanie dotyczące płatności
W przypadku zaległych pytań lub problemów z fakturami, na które MyAccount nie udzieliło odpowiedzi, możesz skontaktować się z naszym działem płatności.Możesz skontaktować się z nami za pomocą poniższych formularzy lub pocztą elektroniczną w każdym kraju, w którym działamy.
Ameryka Północna i Południowa
Dostawcy Air Products w regionie obu Ameryk z pytaniami dotyczącymi zaległych faktur / płatności lub problemami, na które nie ma odpowiedzi w MyAccount lub w sekcji często zadawanych pytań, mogą przesyłać zapytania do działu płatności w Ameryce w jeden z poniższych sposobów:Ameryka Północna
Zapytania dotyczące płatnościZapytania dotyczące faktur
Inne problemy
Pytania podatkowe
Ameryka Południowa
Kolumbia, Peru, Argentyna, Ekwador (TESORSSC@airproducts.com)Brazylia (PAGOSBR@airproducts.com)
Chile (PROVEECL@airproducts.com)
Region Azji i Pacyfiku
Dostawcy Air Products w regionie Azji i Pacyfiku z pytaniami dotyczącymi zaległych faktur / płatności lub problemami, na które nie ma odpowiedzi w MyAccount lub w sekcji często zadawanych pytań, mogą przesyłać zapytania do działu płatności na adres accpayas@airproducts.com. W przypadku Indii napisz do nas na adres: APINDIA@airproducts.comEuropa / Bliski Wschód / Afryka (EMEA)
Dostawcy Air Products z regionu EMEA są zobowiązani do przesyłania faktur w formacie PDF (jeśli jest to dozwolone prawnie) wyłącznie na dedykowaną skrzynkę pocztową.W przypadku pytań dotyczących przeterminowanych faktur lub innych kwestii, na które nie ma odpowiedzi na Portalu, należy skontaktować się z działem płatności za pośrednictwem skrzynki pocztowej dedykowanej zapytaniom.
Spółki Air Products, na które wystawiono fakturę zlokalizowane w następujących krajach | Skrzynka pocztowa TYLKO do wysyłania faktur w formacie PDF | Skrzynka pocztowa do wysyłania zapytań |
Belgia Holandia |
NLBEINV@airproducts.com | ACCPAYBE@airproducts.com ACCPAYNL@airproducts.com |
Hiszpania Portugalii Włochy Maroko Algieria |
SEINV@airproducts.com | ACCPAYSE@airproducts.com |
Wielka Brytania Irlandia |
NEINV@airproducts.com | ACCPAYUK@airproducts.com |
Polska Czechy Słowacja Węgry |
CEINV@airproducts.com | ACCPAYPL@airproducts.com ACCPAYCS@airproducts.com |
Francja Niemcy |
WEINV@airproducts.com | ACCPAYFR@airproducts.com APDE@airproducts.com |
Izrael | ILINV@airproducts.com | APISRAEL@airproducts.com |
Bahrajn Oman Emiraty Arabskie Katar |
MEINV@airproducts.com | APUAE@airproducts.com |
Arabia Saudyjska | SAINV@airproducts.com | APKSA@airproducts.com |
Uzbekistan | UZINV@airproducts.com | APUZBEK@airproducts.com |
Dostęp do sekcji często zadawanych pytań.
Instrukcje przesyłania faktur
Air Products dokłada wszelkich starań, aby opłacać faktury zgodnie z warunkami, ale potrzebujemy Twojej pomocy. Jeśli chciałbyś otrzymać zapłatę na czas, oto kilka sposobów, które pomogą Ci to osiągnąć:1. Wyślij swoje faktury na adres odbiorcy podany w zamówieniu zakupu
- Wysyłanie faktur na inny adres opóźnia płatność i może wymagać ponownego przesłania faktur w prawidłowy sposób.
- Na fakturze należy umieścić numer zamówienia otrzymany od Air Products.
Jeśli na fakturze nie podano numeru zamówienia, prosimy o podanie adresu e-mail pracownika Air Products, który zamówił towary lub usługi. - Tylko jedno zamówienie Air Products może być wymienione na fakturze.
- Pozycje faktury muszą być zgodne z pozycjami w zamówieniu Air Products.
- Ilości i ceny na fakturze nie powinny przekraczać tych podanych w zamówieniu.
- Jeśli jest to dozwolone prawnie, faktury należy przesyłać pocztą elektroniczną w formacie PDF. Każdy plik PDF powinien zawierać tylko jedną (1) fakturę; jednak do wiadomości e-mail można dołączyć wiele faktur w formacie PDF.
- Dokumentacja pomocnicza dołączona do faktury powinna być w formacie innym niż PDF (np. MS Word, Excel itp.) lub powinna być częścią pliku faktury w formacie PDF.
Faktury od dostawcy, które nie spełniają powyższych wymagań zostaną odrzucone i zwrócone do dostawcy w celu korekty, co nieuchronnie opóźni płatności.