Animated loader dots14ComingSoonAnimated loader dots

Dostawcy – często zadawane pytania

Czym jest MyAirProducts? plus minus

MyAirProducts to narzędzie on-line, które umożliwia dostawcom przeglądanie faktur i sprawdzenie statusu płatności. Główne funkcje konta dla dostawcy:

Wyświetlanie otrzymanych faktur
Wyświetlanie wysłanych płatności
Wyświetlanie zaległych faktur
Wyświetlanie historii płatności

Pobierz kopię referencji kredytowych firmy Air Products:
Łatwy w użyciu interfejs
Dostęp w czasie rzeczywistym do informacji o płatnościach
Logowanie za pośrednictwem standardowej przeglądarki internetowej
Informacje zebrane w jednym miejscu
Lepsza obsługa klienta i większa wydajność pracy
Możesz zresetować hasło na stronie logowania do portalu MyAirProducts. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.
Fakturę możesz przesłać bezpośrednio do działu płatności na e-mail: ACCPAYPL@airproducts.com  Pamiętaj, aby na fakturze znalazły się wymagane informacje, zawarte w "Instrukcji przesyłania faktur" na stronie Płatność. 
Najbardziej efektywnym sposobem wyszukiwania szczegółów dotyczących przelewu jest portal MyAirProducts. Jeśli nie znajdziesz tam poszukiwanych informacji, skontaktuj się z działem płatności. 
Oczekuje 
Powód
 Definicja Działania dostawcy
CenaCena jednostkowa na fakturze jest wyższa niż cena na zamówieniu zakupuZweryfikuj kwestie cenowe z kupującym podanym na zamówieniu zakupu. Dane kontaktowe nabywcy znajdują się w zamówieniu zakupu.
IlośćRozliczona ilość jest większa niż ilość odebrana lub zamówionaZweryfikuj kwestie ilościowe z wnioskodawcą zamówienia. Pozycje lub usługi mogły pozostać nieodebrane. Jeśli nie znasz osoby zamawiającej, skontaktuj się z pomocą techniczną działu płatności.
Sprawdź informacje na portalu MyAirProducts, gdzie znajdują się informacje o przelewie środków.
Jeśli potrzebujesz więcej informacji lub chcesz odszukać płatność, skontaktuj się z pracownikiem działu płatności.
Zapoznaj się z instrukcjami przesyłania faktur dostępnymi na Stronie płatności.
Jeśli wszystkie informacje na fakturze są zgodne z instrukcjami, należy zadzwonić do działu płatności.
Skontaktuj się z działem pomocy technicznej działu płatności.
W jaki sposób mogę szybciej otrzymać płatność? plus minus
Wszystkie przelewy są realizowane zgodnie z ustalonymi terminami płatności. 
Instrukcje dotyczące faktur związanych z zamówieniem można znaleźć na Stronie płatności.
Uwaga: Dział płatności nie przyjmuje faktur papierowych.
Firma Air Products poszukuje dostawców, którzy oferują konkurencyjne ceny, wysokiej jakości produkty i usług oraz zapewniają doskonałą obsługę klienta.
Firma Air Products współpracuje ze wszystkimi dostawcami i zachęcamy wszystkich dostawców do kontaktowania się z nami w sprawie okazji biznesowych.
Zalecamy regularne przeglądanie strony Co kupujemy i następnie kontakt z lokalnym działem zakupów.
Będziemy współpracować z menedżerami ds. zakupów w celu określenia potrzeb i analizować różne ofert dostawców w celu sprawdzenia, czy istnieje zgodność między możliwościami a zapotrzebowaniem. Jeśli znajdziemy najlepsze dopasowanie, skontaktujemy się z dostawcą w celu omówienia szczegółów zapotrzebowania, możliwości dostawcy i wymagań biznesowych.
Wyślij wiadomość e-mail do firmy Air Products z konkretnym pytaniem do działu zróżnicowania dostaw.