Dostawcy – często zadawane pytania
Czym jest MyAirProducts?
MyAirProducts to narzędzie on-line, które umożliwia dostawcom przeglądanie faktur i sprawdzenie statusu płatności. Główne funkcje konta dla dostawcy:
Wyświetlanie otrzymanych faktur
Wyświetlanie wysłanych płatności
Wyświetlanie zaległych faktur
Wyświetlanie historii płatności
Jak uzyskać kopię informacji kredytowej firmy Air Products?
Jakie korzyści daje dostawcom konto MyAirProducts?
Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do portalu MyAirProducts?
W jaki sposób mogę przesyłać faktury drogą elektroniczną?
W jaki sposób mogę uzyskać szczegóły dotyczące przelewu?
Moja faktura ma status „Oczekująca płatność” w MyAirProducts i jest zaległa. Co mam z tym zrobić?
W usłudze MyAirProducts zarejestrowano płatność, ale nie otrzymano środków. Co mam robić dalej?
Nie mogę znaleźć mojej faktury w MyAirProducts. Co mam robić dalej?
Mam problemy techniczne lub potrzebuję pomocy z kontem MyAirProducts. Co należy zrobić?
W jaki sposób mogę szybciej otrzymać płatność?
Wszystkie przelewy są realizowane zgodnie z ustalonymi terminami płatności.
Jakie są wymagania firmy Air Products dotyczące fakturowania?
Jakimi kryteriami kieruje się Air Products przy wyborze dostawcy?
Firma Air Products poszukuje dostawców, którzy oferują konkurencyjne ceny, wysokiej jakości produkty i usług oraz zapewniają doskonałą obsługę klienta.