Dostępne opcje eConnection

eConnection
Stawiaj na ekologię! Zarejestruj się w jednym z naszych programów eConnection i popraw przepływ środków pieniężnych oraz wydajność procesów pracy. 

Air Products oferuje dwie różne platformy do łączenia się drogą elektroniczną. Elektroniczne połączenie z Air Products pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze, zapewniając szybkie otrzymanie zamówienia i płatność na fakturze zgodnie z warunkami płatności.

Dzięki eConnection możesz: 
  • Otrzymywać zamówienia elektronicznie. 
  • Przesyłać swoje faktury drogą elektroniczną.

Aby zarejestrować się w naszym portalu eConnection, dostępnym wyłącznie w Stanach Zjednoczonych, wyślij wiadomość e-mail z numerem ostatniego zamówienia zakupu do naszego zespołu eConnection.

Jeśli chcesz połączyć się za pomocą SAP Ariba, podaj ostatnie zamówienie wraz z numerem Ariba Network ID (ANID).  

Aby dowiedzieć się, która platforma jest dla Ciebie odpowiednia, skontaktuj się z naszym zespołem eConnection.

Aby otrzymywać płatności za pośrednictwem elektronicznego transferu środków, wypełnij poniższy formularz i wyślij go e-mailem na adres podany na górze formularza: Electronic Funds Transfer Authorization form.

Jak wprowadzić fakturę w portalu dostawców
Umożliwia dostawcom przesyłanie faktur drogą elektroniczną. Dostawcy korzystający z tego narzędzia muszą mieć także możliwość przeglądania zamówień i wprowadzania zamówień. Dostawcy nie mogą znajdować się w żadnej innej sieci (np. ASN, OB10 itp.).
Pobierz plik PDF

Jak wyświetlić zamówienie zakupu i wprowadzić potwierdzenie zamówienia zakupu w portalu dostawców
Umożliwia dostawcom wyświetlanie zamówień zakupu i przesyłanie potwierdzenia zamówienia drogą elektroniczną. Dostawcy korzystający z tego narzędzia muszą mieć możliwość przesyłania faktur także drogą elektroniczną. Dostawcy nie mogą znajdować się w żadnej innej sieci (np. ASN, OB10 itp.). 
Pobierz plik PDF