Szkolenie dla dostawców

Każdego dnia dostawcy kontaktują się z nami, aby uzyskać aktualne informacje na temat niezapłaconych jeszcze faktur, informacji na temat płatności i wielu innych pytań.

W Air Products cenimy szybkość i prostotę, dlatego chcemy mieć pewność, że nasi dostawcy są w pełni świadomi poniższych ważnych informacji na temat MyAirProducts.

Czy wiesz, że możesz sprawdzić stan swoich faktur i przelew płatności bezpośrednio na koncie?

gears

Niektóre funkcje portalu MyAirProducts

  • Liczba użytkowników jest nieograniczona, więc kilka osób z Twojej firmy może mieć dostęp.
  • Przegląd faktur zaksięgowanych w naszym systemie. Jeśli faktura jest związana z zamówieniem, można wyświetlić informacje o cenie jednostkowej, ilości i wartości zaksięgowanych w linii zamówienia.
  • Wyodrębnij informacje w programie Excel, jest to bardzo przydatne, jeśli liczba sprawdzanych faktur jest duża.
  • Szczegóły dotyczące płatności faktur.

Jak się zarejestrować
(Kliknij odpowiednią wersję językową):
angielski
holenderski
niemiecki
polski
hiszpański
czeski
francuski
chiński uproszczony
chiński tradycyjny
hebrajski

Jak sprawdzić status płatności i faktury
(Kliknij odpowiednią wersję językową):
angielski
holenderski
niemiecki
polski
hiszpański
czeski
francuski
chiński uproszczony
chiński tradycyjny
hebrajski

Jak wprowadzić fakturę w portalu dostawców
(Tylko w przypadku dostawców z Ameryki Północnej fakturujących podmioty Air Products zlokalizowane w Ameryce Północnej)
Umożliwia dostawcom przesyłanie faktur drogą elektroniczną. Dostawcy korzystający z tego narzędzia muszą mieć także możliwość przeglądania zamówień i wprowadzania zamówień. Dostawcy nie mogą znajdować się w żadnej innej sieci (np. ASN, OB10 itp.). 
Pobierz plik wejściowy faktury w formacie PDF

Jak wyświetlić zamówienie zakupu i wprowadzić potwierdzenie zamówienia zakupu w portalu dostawców
(Tylko w przypadku dostawców z Ameryki Północnej fakturujących podmioty Air Products zlokalizowane w Ameryce Północnej)
Umożliwia dostawcom wyświetlanie zamówień zakupu i przesyłanie potwierdzenia zamówienia drogą elektroniczną. Dostawcy korzystający z tego narzędzia muszą mieć możliwość przesyłania faktur także drogą elektroniczną. Dostawcy nie mogą znajdować się w żadnej innej sieci (np. ASN, OB10 itp.). 
Pobierz plik PDF Wyświetl i potwierdź PO

W przypadku problemów z kontem prosimy o kontakt na następujące skrzynki pocztowe:

Dostawcy zlokalizowani w Europie, Indiach, Afryce Północnej i na Bliskim Wschodzie:
SWEBEURO@airproducts.com

Dostawcy zlokalizowani w Ameryce Północnej:
Formularz „Inne problemy”

Sprzedawcy z Azji:
ACCPAYAS@airproducts.com

Dostawcy zlokalizowani w Ameryce Południowej:
proveecl@airproducts.com

Sprzedawcy z Brazylii:
pagosbr@airproducts.com

Dokument powitalny dla dostawców w językach UE
Pobierz plik PDF z wiadomością powitalną