Pomagamy producentom w optymalizacji produkcji i ekonomii

Na zlecenie czasopisma Light Metal Age, Ann Marie Fellom przeprowadziła wywiad z przedstawicielem firmy Air Products, Russellem Hewertsonem w ramach rozmów ze znanymi przedstawicielami przemysłu aluminiowego na targach ALUMINIUM USA w Detroit w stanie Michigan.

Kierownik ds. technologii komercyjnej w Ameryce firmy Air Products opowiedział w wywiadzie o znaczeniu bliskiej współpracy z producentami aluminium w działaniach na rzecz optymalizacji działalności w oparciu o doświadczenie oraz ofertę gazów i technologii firmy.  
Poniżej przedstawiamy krótkie fragmenty sfilmowanego wywiadu, które zawierają odpowiedzi na często zadawane pytania. Kliknij pytanie, aby wyświetlić odpowiedź.


Jakie gazy są sprzedawane producentom aluminium i jak są one używane? (0:29)


W jaki sposób współpracujecie z klientami, aby pomóc im zwiększyć wydajność procesów roztapiania w piecach obrotowych i płomiennych? (1:24)


Czy może Pan podać konkretny przykład współpracy z klientem w celu zwiększenia produkcji? (0:51)


W jaki sposób wspieracie producentów blach samochodowych? (0:24)


W jaki sposób zakłady wytłaczania aluminium mogą wykorzystać azot, aby zwiększyć tempo i jakość produkcji oraz wydłużyć czas eksploatacji matryc? (1:00)


W jaki sposób pomagacie w projektowaniu urządzeń wytłaczających, aby zwiększyć efektywność wykorzystania azotu? (1:34)


Jakimi innymi sposobami udało się waszej firmie usprawnić procesy wytłaczania aluminium? (1:05)


Co wyróżnia firmę Air Products na tle innych dostawców? (0:34)

(Kliknij jedno z powyższych pytań, aby zobaczyć odpowiedź w odtwarzaczu wideo).

Aby zapoznać się z pełnym wywiadem oraz innymi wywiadami z serii rozmów przeprowadzonych na zlecenie Light Metal Era poświęconej targom ALUMINIUM USA, odwiedź stronę internetową czasopisma.